Strona używa cookies (ciasteczek), za pomocą których zbieramy informacje mogące stanowić dane osobowe. Informacje zebrane za pomocą cookies wykorzystujemy w celach analitycznych i marketingowych. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianach ustawień klikając tutaj. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Jak zamawiać
Aby zamówić gadżety reklamowe należy najpierw złożyć zapytanie ofertowe do naszego działu handlowego. Można to zrobić na kilka sposobów:
1. Przez nasz koszyk wycen, dodając produkty w odpowiednim wariancie oraz ilości i wysyłając je wraz z danymi oraz ewentualnym załącznikiem (np. logo) do działu handlowego (instrukcja poniżej).
2. Przez formularz kontaktowy (znajduje się w zakładce Kontakt). Mogą Państwo opisać tam, jakich produktów Państwo potrzebują.
3. Tradycyjnie – wysyłając wiadomość e-mail na adres podany w zakładce Kontakt.
4. Telefonicznie – dzwoniąc i mówiąc o szczegółach zapytania.
Bez względu na drogę kontaktu, którą Państwo wybiorą, nasz dział handlowy przygotuje ofertę cenową na gadżety reklamowe tak szybko, jak to możliwe i prześle ją do Państwa na podany adres e-mail.
Jakie informacje powinny się znaleźć w zapytaniu?
1. Dane kontaktowe (Imię, nazwisko, nazwa firmy/podmiotu, numer telefonu, adres e-mail, adres siedziby, NIP);
2. Produkty, jakie Państwa interesują wraz z nakładem/nakładami (z konkretnymi numerami katalogowymi lub ogólnie – np. torba bawełniana zielona – 300 sztuk, długopis metalowy – 500 sztuk, itp.). Im więcej informacji, tym produkty zostaną lepiej dobrane do Państwa potrzeb;
3. Informacje o znakowaniu – bardzo istotna w wycenie jest liczba kolorów nadruku oraz to, co ma się znaleźć na danym gadżecie reklamowym. Nasz dział handlowy dobiera odpowiednią metodę znakowania do danego produktu oraz do Państwa logo/elementów, które mają się znaleźć na gadżetach. Najbardziej optymalnym rozwiązaniem jest więc dołączenie załącznika zawierającego te dane.
Złożenie zapytania (w jakiejkolwiek formie) jest równoznaczne z akceptacją przetwarzania Państwa danych na cele związane z przygotowaniem i przesłaniem zapytania ofertowego oraz ewentualnego zamówienia.
Krok 1
Wybierz produkty,
którymi jesteś zainteresowany/a
i umieść je w koszyku wycen.
Krok 2
Przejdź do koszyka wycen,
uzupełnij dane kontaktowe,
dołącz logo i podaj szczegóły
(co ma się znaleźć na gadżetach).
Krok 3
Zatwierdź koszyk
z uzupełnionymi informacjami.
Krok 4
Oczekuj na odpowiedź
z indywidualną ofertą cenową
od opiekuna handlowego.
Potrzebujesz wsparcia w doborze produktu?
Napisz do nas wiadomość
na adres email biuro@agencjapoint.pl
lub wypełnij formularz kontaktowy.