Reklamowy kalendarz ścienny, trójdzielny z magnetycznym okienkiem i wypukłą główką

Więcej informacji
Kolor Biały
Materiał papier
Rozmiar uniwersalny
Kod produktu KAL-UL-02
W magazynie
SKU
KAL-UL-02
Cena netto od: 25,00 zł (+23% VAT) Cena orientacyjna bez znakowania (wycena w interesującym Państwa nakładzie ze znakowaniem - na zapytanie.)

Jak zamawiać?

Wybierz produkty, którymi jesteś zainteresowany/-a i umieść je w koszyku wycen.

Przejdź do koszyka wycen, uzupełnij dane i podaj szczegóły dot. zamówienia.

Zatwierdź koszyk z uzupełnionymi informacjami.

Oczekuj na odpowiedź z indywidualną ofertą cenową od opiekuna handlowego.

Kalendarz ścienny trójdzielny z magnetycznym okienkiem to gadżet reklamowy, na którym widoczne są 3 kolejne miesiące, a wszystko to na tle wyjątkowej reklamy Twojej firmy.

Magnetyczne okienko przylega do kalendarium bez pomocy foliowego paska, dzięki czemu cały produkt zyskuje zarówno na estetyce jak i czytelności. Mocne magnesy neodymowe gwarantują, że ramka nie odpada i pewnie utrzymuje się na kartach kalendarium. Możliwość dobrania koperty.

Najważniejsze cechy:

  • - Wymiary główki wypukłej: ok. 32 x 22 cm
  • - Papier (do wyboru): standardowy lub ekologiczny powlekany. Gramatura - 300g
  • - Główka - papier powlekany kreda mat 300 g + ewentualne foliowanie
  • - Plecki - karton jednostronnie powlekany z białym spodem, 300 g
  • - Zadruk (do wyboru): plecki - 4/0, główka wypukła - 4/0 lub 2/0 K PANTONE lub 2/0 PANTONE
  • - Foliowanie główki (do wyboru): błysk jednostronnie, folia mat jednostronnie, soft touch jednostronnie, anti scratch jednostronnie lub brak foliowania
  • - Lakier punktowy (do wyboru): jednostronny lub brak
  • - Kolor okienka (do wyboru): czarny, niebieski, zielony, czerwony, pomarańczowy, żółty
  • - Rodzaje kalendarium (do wyboru): z imieninami, z nietypowymi świętami lub z miejscem na notatki
  • - Ze względu na różnicę podłoża (główka - plecki) oraz foliowanie główki, wartości kolorystyczne zadane na tych elementach mogą się finalnie różnić (zarówno podłoże, jak i foliowanie ma wpływ na efekt finalny wydruku oraz jego kolorystyki.